Stowarzyszenie Mamy co kochamy zaprasza na Świdnicki Ekspres Mikołajowy – w sobotę, 16 grudnia! Poniżej regulamin imprezy.
REGULAMIN GRY
pt. „Świdnicki Ekspres Mikołajowy”
§ 1. Organizator
1. Organizatorem gry miejskiej pt. „Świdnicki Ekspres
Mikołajowy”, zwanej w dalszej części regulaminu „Grą” jest „Mamy co kochamy”,
czyli Stowarzyszenie Świdnickich Mam.
2. Przez organizację Gry rozumie się przygotowanie Punktów
Kontrolnych na terenie miasta Świdnicy oraz wszystkie inne czynności
zmierzające do prawidłowego jej przebiegu.
§ 2. Zasady Gry
1. Gra Miejska odbywa się 16 grudnia 2017 roku w Świdnicy w
godzinach 11.00 – 15.00.
2. Celem głównym Gry jest zbiórka funduszy na leczenie
Blanki Żółkiewskiej. Cele szczegółowe imprezy to: kultywowanie tradycji Świąt
Bożego Narodzenia, propagowanie zdrowego trybu życia w rodzinie, promocja
rodzinnego spędzania czasu wolnego oraz miasta Świdnicy.
3. Zadaniem uczestników Gry, którzy udział w zabawie biorą
drużynowo, jest poruszanie się pomiędzy poszczególnymi Punktami Kontrolnymi
oraz wykonywanie następujących po sobie zadań w celu dotarcia do mety -
„siedziby Św. Mikołaja”. Za każde wykonane zadanie uczestnicy otrzymują kolejną
wskazówkę, która przybliża ich do realizacji celu Gry.
4. Po trasie Gry drużyny poruszają się pieszo. Nie można
korzystać z samochodów, skuterów, rowerów i innych pojazdów.
5. W czasie Gry obowiązuje bezwzględny nakaz przestrzegania
przepisów ruchu drogowego oraz zasad fair play. Drużyna, której choć jeden z
członków nie dostosuje się do tego wymogu, zostanie automatycznie wykluczona z
dalszej rozgrywki.
6. Gra toczy się w normalnym ruchu miejskim, w związku z
czym uczestnicy są proszeni o zachowanie szczególnej ostrożności. Organizator
nie zapewnia opieki medycznej dla osób uczestniczących w Grze.
7. Charakter imprezy powoduje, że drużyny poruszają się po
mieście na własną odpowiedzialność.
8. Uczestnicy przystępując do Gry biorą na siebie pełną
odpowiedzialność prawno-cywilną na cały czas trwania Gry. W przypadku osób
niepełnoletnich odpowiedzialność za taką osobę ponoszą rodzice/opiekunowie
prawni i/lub opiekun drużyny.
9. Uczestnictwo w niniejszej grze jest dobrowolne. Za mienie
pozostawione na terenie punktów
kontrolnych lub miejsc do nich przynależnych Organizator nie ponosi
odpowiedzialności.
10. W przypadku naruszenia przez uczestnika lub drużynę
niniejszego regulaminu, złamania zasad fair play bądź utrudniania Gry innym
uczestnikom w dowolnym momencie Gry, Organizator ma prawo do wykluczenia go z
Gry. Decyzja Organizatora w tej kwestii jest ostateczna.
11. Organizator może nie wyrazić zgody na start uczestnika w
Grze, jeśli stwierdzi, iż ten jest pod wpływem alkoholu lub innych środków
odurzających.
12. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zachowania
uczestników Gry mogące naruszyć porządek publiczny lub dobra osobiste osób
trzecich.
13. Organizator nie jest stroną między uczestnikami a
osobami trzecimi, których dobra mogą być naruszone w czasie Gry.
§ 3. Uczestnicy Gry, zgłoszenia oraz przebieg Gry
1. Warunkiem uczestnictwa w Grze jest kolejno:
- zgłoszenie uczestnictwa,
- rejestracja drużyny liczącej od 2 do 7 osób oraz
- wykupienie cegiełki w kwocie co najmniej 10 zł na
przeznaczonej w całości na cel charytatywny określony w pkt. 4 niniejszego
paragrafu terminie do 10.12.2017 r.
- zamknięcie listy uczestników.
Liczba drużyn biorących udział w Grze jest ograniczona.
2. Zgłoszenia będzie można dokonać tylko drogą mailową na
adres: mamycokochamy@gmail.com w terminie od dnia 01.12.17 r. od godziny
8.00 do dnia 6.12.17 r. do godziny 20.00. Zakwalifikowana drużyna otrzyma
e-mail zwrotny z formularzem, w celu dokończenia procedury rejestracji. W
wyniku tak przeprowadzonego wyboru stworzona zostanie lista drużyn biorąca
udział w Grze, zwana w dalszej części „Listą podstawową”.
O wyborze decydować będzie kolejność zgłoszenia.
2a. Jednocześnie po zamknięciu listy podstawowej, w terminie
wyżej wymienionym, zostanie stworzona lista rezerwowych, na której zostaną
umieszczone drużyny, które nie zostały zakwalifikowane na listę podstawową.
3. Każda drużyna, która zostanie zakwalifikowana do udziału
w Grze, wpisana na listę podstawową, obowiązana będzie wpłacić opłatę startową
w kwicie co najmniej 10 zł w Regionalnej Informacji Turystycznej i Kulturalnej
w Świdnicy (znajdującej się pod adresem Rynek/ul. Wewnętrzna 2) w terminie od
7.12.2017 r. do 10.12.2017 r. na cel charytatywny. Cała zebrana kwota zostanie
przekazana na rzecz Blanki Żółkiewskiej.
3a. Istnieje możliwość wpłaty dowolnej kwoty na podane przez
Organizatora konto, bez zgłaszania uczestnictwa w Grze, celem wsparcia akcji
charytatywnej dla Blanki Żółkiewskiej:
Fundacja Dzieciom "Zdążyć z Pomocą"
Alior Bank S.A.
42 2490 0005 0000 4600 7549 3994
Tytułem:
16140 Żółkiewska Blanka darowizna na pomoc i ochronę zdrowia
4. W przypadku nie wywiązania się przez Drużynę znajdującą
się na liście podstawowej z warunków uczestnictwa wymienionych w pkt. 1 § 3,
zostanie ona usunięta z listy podstawowej, a jej miejsce zajmie kolejna drużyna
znajdująca się na liście rezerwowych.
5. Każda drużyna otrzyma przydzielony numer startowy, który
będzie jednocześnie wskazywał na kolejność rozpoczęcia Gry przez poszczególne
drużyny.
5a. Drużyny startują co dwie minuty począwszy od godz. 11.00
w dniu 16.12.2017 r.
5b. Organizator po zamknięciu listy uczestników prześle
każdej drużynie numer startowy oraz godzinę, na którą powinna się stawić w dniu
Gry w miejscu „Startu”, którym jest hol Miejskiej Biblioteki Publicznej w
Świdnicy przy ul. Franciszkańskiej 18.
6. Członkiem każdej z drużyn musi być przynajmniej jedna
osoba pełnoletnia, jednak osób dorosłych nie może być w drużynie więcej niż 2.
Osoby niepełnoletnie mogą brać udział w Grze tylko pod opieką osób
dorosłych. Jeśli opiekunem osób niepełnoletnich nie jest ich rodzic lub prawny
opiekun muszą one posiadać pisemną zgodę rodziców/prawnych opiekunów na udział
w Grze. Odpowiednią zgodę należy dostarczyć w dzień Gry.
7. Każda z osób biorących udział w Grze powinna być w dobrym
stanie zdrowia, umożliwiającym udział w Grze.
8. Poprzez rejestrację i udział w Grze uczestnik wyraża
zgodę na:
- wzięcie udziału w Grze na warunkach określonych w
niniejszym regulaminie;
- przetwarzanie przez Organizatora danych osobowych uczestników w zakresie niezbędnym dla przeprowadzenia Gry (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.09.1997 roku Dz. U. Nr 133 poz. 883);
- opublikowanie przez Organizatora na łamach stron internetowych, portali społecznościowych oraz w informacjach medialnych wizerunku uczestnika, oraz w uzasadnionym przypadku, imienia i nazwiska uczestnika.
- przetwarzanie przez Organizatora danych osobowych uczestników w zakresie niezbędnym dla przeprowadzenia Gry (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.09.1997 roku Dz. U. Nr 133 poz. 883);
- opublikowanie przez Organizatora na łamach stron internetowych, portali społecznościowych oraz w informacjach medialnych wizerunku uczestnika, oraz w uzasadnionym przypadku, imienia i nazwiska uczestnika.
9. Dane osobowe
a. Administratorem danych osobowych uczestników gry jest Organizator.
b. Dane osobowe uczestników konkursu będą przetwarzane na zasadach określonych w ustawie z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r, poz. 922, z późn. zm.) oraz zbierane i przetwarzane wyłącznie na potrzeby przeprowadzenia Gry, wyłonienia zwycięzców, ogłoszenia wyników i wydania nagród.
c. Dane zwycięzców w zakresie imienia, nazwiska i wizerunku zostaną opublikowane na łamach gazet, stron internetowych, w portalach społecznościowych oraz informacjach medialnych z Gry.
d. Uczestnikom przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania.
e. Uczestnicy, biorąc udział w Grze, udzielają Organizatorowi nieodwołalnego i nieodpłatnego prawa wielokrotnego wykorzystywania zdjęć i filmów ze swoim wizerunkiem, wykonywanych podczas trwania Gry. Zgoda obejmuje wykorzystanie, utrwalanie, obróbkę i powielanie wykonanych zdjęć i filmów, w tym publikowanie przez Organizatora na łamach gazet, stron internetowych, w portalach społecznościowych oraz informacjach medialnych wizerunku uczestnika oraz w uzasadnionym przypadku imienia i nazwiska uczestnika zgodnie z art. 81 ust. 1 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. (Dz.U. z 2017 r.,poz. 880 z późn. zm.) .
f. Podanie danych osobowych przez uczestnika oraz udzielenie zgody na wykorzystanie wizerunku jest dobrowolne, lecz niezbędne dla celów uczestnictwa w Grze.
a. Administratorem danych osobowych uczestników gry jest Organizator.
b. Dane osobowe uczestników konkursu będą przetwarzane na zasadach określonych w ustawie z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r, poz. 922, z późn. zm.) oraz zbierane i przetwarzane wyłącznie na potrzeby przeprowadzenia Gry, wyłonienia zwycięzców, ogłoszenia wyników i wydania nagród.
c. Dane zwycięzców w zakresie imienia, nazwiska i wizerunku zostaną opublikowane na łamach gazet, stron internetowych, w portalach społecznościowych oraz informacjach medialnych z Gry.
d. Uczestnikom przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania.
e. Uczestnicy, biorąc udział w Grze, udzielają Organizatorowi nieodwołalnego i nieodpłatnego prawa wielokrotnego wykorzystywania zdjęć i filmów ze swoim wizerunkiem, wykonywanych podczas trwania Gry. Zgoda obejmuje wykorzystanie, utrwalanie, obróbkę i powielanie wykonanych zdjęć i filmów, w tym publikowanie przez Organizatora na łamach gazet, stron internetowych, w portalach społecznościowych oraz informacjach medialnych wizerunku uczestnika oraz w uzasadnionym przypadku imienia i nazwiska uczestnika zgodnie z art. 81 ust. 1 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. (Dz.U. z 2017 r.,poz. 880 z późn. zm.) .
f. Podanie danych osobowych przez uczestnika oraz udzielenie zgody na wykorzystanie wizerunku jest dobrowolne, lecz niezbędne dla celów uczestnictwa w Grze.
10. W trakcie Gry członkowie poszczególnych drużyn nie mogą
się rozdzielać. Liczba członków drużyny będzie weryfikowana w poszczególnych
Punktach Kontrolnych. W razie niezgodności drużyna będzie mogła przystąpić do
realizacji danego zdania dopiero wtedy, kiedy wszyscy jej członkowie znajdą się
w Punkcie Kontrolnym.
§ 4. Zwycięzcy Gry
1. Zwycięzcy Gry zostaną wyłonieni po dotarciu do celu Gry,
po wykonaniu zadań, które otrzymali w poszczególnych Punktach Kontrolnych.
Wyłonienie zwycięzców nastąpi w ostatnim Punkcie Kontrolnym oznaczonym jako
„Meta”.
2. Każda zwycięska drużyna otrzyma nagrodę, która zgodnie
z art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku
dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. 1991 nr 80 poz. 350 ze zm.) podlega
zwolnieniu z opodatkowania.
§ 5. Postanowienia końcowe
1. Regulamin Gry znajduje się do wglądu na stronie
internetowej Organizatora, będzie także dostępny w dniu imprezy na „Starcie”
Gry.
2. W kwestiach dotyczących przebiegu Gry, nieprzewidzianych
niniejszym regulaminem, głos rozstrzygający należy do Organizatora.
3. Organizator zastrzega sobie prawo przesunięcia,
przedłużenia lub przerwania Gry z ważnych przyczyn.
4. Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w
regulaminie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz